Polityka bezpieczeństwa.

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), publikacja: 4.5.2016 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L 119, informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest spółka pod firmą: „IRR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością” z siedzibą w Warszawie przy ul. Zwycięzców 28 lok. 23 (kod pocztowy: 03-938), numer KRS

 

2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
  • Zawarcia i wykonania umowy, w tym kontaktowania się z klientem w związku z jej realizacją (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
  • Rozpatrywania skarg i reklamacji (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
  • Dochodzenia roszczeń związanych z zawartą umową (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  • Archiwizowania dokumentacji, tj. umów i dokumentów rozliczeniowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  • Prowadzenia statystyk (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  • Prowadzenia działań marketingowych własnych produktów i usług (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  •  

    3. Dane osobowe możemy przekazywać innym podmiotom, które będą je przetwarzały, w szczególności:

  • podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
  • bankom, w przypadku konieczności prowadzenia rozliczeń,
  • organom państwowym lub innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, celem wykonania ciążących na nas obowiązków (Urząd Skarbowy, PIP, ZUS),
  • podmiotom umożliwiającym nam dokonywanie zdalnych operacji płatniczych,
  • podmiotom wspierającym nas w prowadzonej działalności na nasze zlecenie,
  • podmiotom świadczącym usługi prawne,
  • podmiotom świadczącym usługi informatyczne.
  •  

    4. Jako Administrator jesteśmy obowiązani do przechowywania dokumentów zawierających dane przez okresy wskazane przepisami prawa lub gdy jest to konieczne do prawidłowego funkcjonowania naszej spółki i zachowania zasady rozliczalności.

    Dane przechowujemy przez okresy wskazane poniżej:

    Dane zawarte na umowach
    i pełnomocnictwach
    Do czasu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy.
    Dokumenty rozliczeniowe Księgi i związane z ich prowadzeniem dokumenty do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego, chyba że ustawy podatkowe stanowią inaczej.
    Dokumenty związane z rękojmią Dokumenty dotyczące rękojmi
    i reklamacji będą przetwarzane przez
    1 rok po terminie upływu rękojmi lub rozliczeniu reklamacji.
    Dane dla celów marketingowych W przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody – do czasu jej wycofania;

    W przypadku przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego celu – do czasu wniesienia sprzeciwu.

    5. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy, a ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości zawarcia umowy. Podanie danych osobowych jest także niezbędne jeżeli nabywa Pani/Pan towar w związku z prowadzoną działalnością gospodarcza lub żąda Pani/Pan wystawienia faktury. Niepodanie przez Panią/Pana danych osobowych nie spowoduje jednak żadnych negatywnych konsekwencji, poza brakiem możliwości wystawienia faktury.

     

    6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i będą profilowane w celu doboru najwyższej jakości naszych usług.

     

    7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, ani organizacji międzynarodowych.

     

    8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

     

    9.  Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia.

    LATEX – uniwersalne wkładki z pianki lateksowej //Nr art. 1221C | corbby.com.pl
    Skontaktuj się z nami  
    biuro@corbby.com.pl

    LATEX – uniwersalne wkładki z pianki lateksowej

    Nr art. 1221C

    LATEX – uniwersalne wkładki z pianki lateksowej //Nr art. 1221C

    Dwuwarstwowe wkładki wykonane z pianki lateksowej pokrytej warstwą bawełnianej tkaniny. Elastyczny i miękki lateks działa amortyzująco, zapobiega mikrowstrząsom gwarantując Twoim stopom komfort i wygodę. Aby zapewnić świeżość i przyjemy zapach użytkowanego obuwia nasączono go dodatkowo sosnowym aromatem, który długotrwale niweluje wszelkie nieprzyjemne zapachy. Zalecamy je głównie przy znacznym obciążeniu stóp (np. przy nadwadze, pracy stojącej, chodzeniu po wyjątkowo twardych podłożach czy też do butów z bardzo cienką podeszwą). Ten rodzaj wkładek nadaje się do każdego typu obuwia.